ejalh

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Em - 29 juni 2014 15:28

Åh, gud så skönt.    Semestern är äntligen här och igång. Tråkigt bara att nästan alla andra jobbar.


Igår stämplade jag ut klockan tre efter en kanondag på jobbet. Även om det alltid är roligt att jobba lördag förmiddag så berodde nog mitt glada humör mycket på att det var sista dan. Efter jobbet så handlade vi lite och sen var det bara hem och slänga av sig kläderna och in i duschen. Nu tänker jag inte titta på dem där kläderna förrän om tre veckor. Vidare hem till svärföräldrarna för god middag och trevligt sällskap till speedway på tv:n.


Idag blev det sovmorgon till kl 9. Tackar sonen det ödmjukaste för det. Sen en härlig söndagsfrukost (dock inte så bra för mitt blodsocker). Hann plocka i köket och sätta på en tvättmaskin innan svärföräldrarna kom. Sambon och svärfar satte sedan upp vår nya markis. Den fungerar jättebra och som tur så visar sig solen med så vi har användning för den.   


Det är inte 20 grader varmt ute, men helt klart en godkänd första semesterdag.


I torsdags cyklade jag och sonen för första gången till dagis på varsin cykel.  Han var så duktig. Var lite nervös för att han skulle cyklar in i mig hela tiden Men inte då. Och han stannade varje gång jag sa till honom. Så vi gjorde om det på fredagen och det gick lika bra. Han börjar bli så stor. Stolt berättade han öven för sin pappa igår att han hade stått upp och kissat i toaletten. Älskade unge!


#semester #markis #sovmorgon #cykla

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards