ejalh

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Em - 30 juni 2014 23:08

Då var första riktiga semesterdagen över. Har inte gjort så mycket, mest slappat.

Började dagen med att sortera upp mina böcker i bokhyllan. Skulle behöva nya bokhyllor. Dem jag har nu är typ fulla. Sen åt vi lunch och efter det en cykeltur ute i lekparken. Inne igen så gjorde vi chokladbollar. När sambon kom hem så stack jag och handlade. Nu ska jag inte behöva sätta min fot på jobbet på tre veckor. Behövs det något akut så får det bli närbutiken.

Grillad kyckling med potatissallad till middag och sen avslutade jag kvällen med en 1,5 timmes lång nattning. Aldrig att de komma de dagarna får bli lika innehållslösa. Sonen ska vara helt slut på kvällen. Annars så kommer det inte fungera. Har planer för morgondagen och onsdag, men sen sinar idéerna. Dessvärre kommer jag att vara ensam hela i helgen med. Sambon stick till Bornholm på fredag tillsammans med två kompisar. Kommer hem på söndag. Lagom roligt, men jag kan ju knappast förbjuda honom....

Titta så fina bokhyllor (innehållet i alla fall). Alla sorterade efter författarens efternamn och copyrightår:

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards