ejalh

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Em - 7 juli 2014 22:28

Första semestervecka. Kunde knappast ha avslutats bättre.

Till lunch fick jag besök av Bea och hennes fyra yngsta ungar och Erica. Härligt med luv och rörelse. Poolen var populär =) Lite lek och fotboll i lekparken blev det med.

På kvällen kom äntligen sambon hem, ett par timmar tidigare än sagt. Härligt!

Nu är jag inne på vecka 2. Och den startades med städning. Det var faktiskt sambon som var drivande på den punkten. Jag hade ju inte tänkt städa på 3 veckor...

Det har varit fruktansvärt varmt idag. Åskan har legat i luften. Men jag tänker inte klaga. Gjorde det ju hela förra veckan. Åskan kom till slut på kvällen men värmen är fortfarande kvar. Så skönt!

Hade hoppats på regn imorgon då det bär av till Ullared. Men det kan va skönt att vara inne även om det är varmt ute. Hur som helst ska det bli jättekul. Hoppas bara att vi alla får med oss vårt glada humör och tålamod.




Fått svaret på långtidsprovet förresten.........det låg på 69!!!!! (Målet är högst 58, för fyra veckor sen var det på 80) Tjooohoooo!!

#semester #grillkalas #bästavänner #åska #Ullared #HbA1c

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards