ejalh

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Em - 9 juli 2014 20:09

Fast det vet man ju att det en dag gör. Det fina vädret....


Ytterligare en underbar dag. Solen har varit här även idag.  Sonen började dagen med att bada.   Redan då var det 20 grader varmt. Passade på att sola lite. Till sonens stora glädje så fick han "dränka" mig med vatten där jag låg på gräsmattan. Var helt dyngsur. Tog en dusch och sen åkte vi iväg och handlade lite.


Sill, potatis, gräddfil, skinka och köttbullar till lunch, mums! Tog tag i tvätten och sedan blev det en promenad till Vasakiosken. Gott med mjukglass i värmen.   


Och nu sitter jag återigen ute i den varma sommarkvällen. Helt underbart. Sambon har bänkat sig framför tv:n. Han har hittat en serie som han sitter och plöjer igenom. Jag tycker inte om den, men det gör inget att han tittat. Då får jag tillfälle att sitta och läsa. Hann plöja tre böcker första semestervecckan, nu går det lite långsammare.


Imorgon blir det en lugn förmiddag för att sedan åka och fira en av smabons kompisar. Får se om jag får med mig honom hem sen på kvällen....


#sol #midsommarmat #mjukglass #böcker

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards