ejalh

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Em - 20 augusti 2014 19:48

Gårdagen var helt underbar. Jag hann inte städa men det skiter jag i (det du, Sandra.).

Först på förmiddagen så kom Bea och Vicktor på besök. Alltid lika trevligt. Vicktor gick raka vägen in på A's rum och lekte med bilar och A satt och tryckte i soffan. Men efter ett tag så kom dem igång.

Lite lunch i magen och sen åkte A och jag och handlade. Sen blev det ett besök på lab och lämna blodprov. Har snart facit över hur illa semestern har varit mot mitt blodsocker. En lugn eftermiddag avslutades med ett besök av Sandra, Elias och Tuva. Så det blev lite härligt bebismys på kvällen. Härligt att det äntligen blev av. Tack Sandra. Dock gjorde det inte susen för min bebislängtan, men mysigt var det.

Nu ligger sonen och sover. Efter en sen kväll igår och en tidig morgon idag så somnade han ganska lätt. Sambon är i Jönköping. Då han inte var nöjd med tvn så skulle han åka och byta igår. Det gick dock inte (trots att Elgiganten har den servicen) pga av att ägaren har en egen tolkning av denna service. Enligt hemsidan så räcker det med att inte vara böjd med produkten. Men enligt ägaren så fick man inte byta till en likvärdig produkt, utan man var tvungen att gå upp i prisklass. Han är inte klok, den mannen. Nu är det sluthandlat där. Så sambon är nu på MediaMarkt för att försöka hitta en annan tv. Får se vad han kommer hem med.

Imorgon blir det eftermiddag-/kvällsjobb. Se om jag får ork till att baka lite till sonens födelsedag.

#vänner #bebismys #blodprov #elgiganten #mediamarkt #tv

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards