ejalh

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Splittrad

Av Em - 24 september 2014 20:35

Det är så många tankar just nu. Jag nådde inte det första målet, var inte ens nära. Nästa mållinje passerade jag med en hårsmån. Målfoto behövdes. Men nu har jag stött på patrull. Jag vill, men vågar inte. Går det så kan jag förstöra vår inplanerade resa i vår. Samtidigt som jag är trött på att vänta, så som jag har kämpat, så känner jag att jag återigen får stå tillbaka med vad jag vill och önskar. Hade det perfekta läget, men man är ju inte själv i det hela. Känner mig så splittrad. Å ena sidan.... Och å andra sidan...... Hur fan ska jag göra?

Hade en ledig dag igår. Då jag även denna vecka veckohandlade med Matvaran så var det bara städning på schemat. På eftermiddagen gick sonen och jag ut i lekparken. Ville gå en promenad men det ville inte han (trots att han hade cykel). Jag blev som en sur treåring. Hade ingen lust att göra det han ville då. Efter lekparken så lade vi oss i soffan och kolade på film. Hittade Frost på Viaplay. A var inte så intresserad då han har sett den ett antal gånger på min telefon fast på engelska.

Idag har jag kört morgonpass på jobbet. Och sen har det varit en tankad lugn eftermiddag och kväll. Imorgon kör vi ett kvällspass innan jag tar långledig helg.

#splittrad #mållinje #veckohandla #matvaran #frost #viaplay

 
 
Ingen bild

Bea

27 september 2014 17:17

You go girl!!!
Kör på säger jag....men jag förstår att du känner som du gör.
Men jag tycker det är dax att du slutar stå tillbaka med det DU vill....(lätt att säga, värre att göra, jag vet).
Hur som helst..jag står på din sida vilket som.
Puss och kram

Em

27 september 2014 22:40

Kan alltid lita på dig! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - 7 maj 2017 20:18

Nu finns jag på nouw.com/violenitreanKod för att importera min blogg till Nouw: 7650449583" ...

Av Em - 12 april 2017 22:46

Nu har veckorna sprungit iväg igen. Hinner ju inte med. En liten update då'ra. Det löste sig inte på jobbet med mina måndagar. Den tjejen som ev kunde byta ville inte sen. Jag var däremot beredd på det och hade en dialog med facket. Så på måndage...

Av Em - 27 mars 2017 20:25

Imorgon är jag äntligen ledig efter en skithelg. Det började i torsdags när sonens lärare säger till mig att jag inte kan ha det schemat till fritids som jag har anmält och fått godkänt. Fritids stänger 17,30 punkt! Jag slutar 18,30 på måndagar. ...

Av Em - 18 mars 2017 20:59

Oj vad tiden går fort. I tre veckor har jag jobbat redan. Och det är så skönt. Det är skönt att få göra något på dagarna. Och att det är lite olika från dag till dag. Men man kommer nog in i vardagslunken snart. Kom snabbt in i rutiner och så på ...

Av Em - 26 februari 2017 20:55

Då var den här. Sista kvällen som ledig. Imorgon börjar allvaret. Sista veckan har gått sjukt fort. Det började som sagt med besök norrifrån. Dagarna fylldes med shopping, skridskoåkning, bowling och badhus. När alla gäster åkt hem i onsdags så t...

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards