ejalh

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Em - 6 oktober 2014 12:10

Då sitter man i lunchrummet och väntar på att få inleda denna vecka. Efter en jobbhelg är måndag ganska så sega. Men jag har ju en ledig helg att se fram emot.

I lördags så började sonen på tennislekis. Han tyckte det var jätteroligt. Så det blir till att sitta i tennishallen en timme varje lördagsförmiddag i tio veckor. Det blir kul. Efter var vi hos svärföräldrarna. Vi hann med ett lunchbesök på McDonalds första. När vi kommer hem till svärföräldrarna så ska de äta. De serverar även sonen fast jag säger att vi redan har ätit. Och svärfar skevar upp mer potatismos trots att jag säger att det räcker. Jag vet att de vill väl, men sonen behöver inte äta flera luncher. Inte konstigt att han är "fet". Och när ska de börja lyssna på mig? Är det inte jag som är förälder? Till min "glädje" så åt han ingen mat, bara morötter.

Annars har helgen varit sjukt lugn. Nästa helg ledig som sagt, och då blir det besök hos en kompis. Rolig!!! =)

#jobbhelg #tennislekis #svärföräldrar

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards