ejalh

Alla inlägg den 30 november 2014

Av Em - 30 november 2014 22:50

Helgens jobb gick helt ok. Seg lördagkväll och en fartfylld söndag. Härligt när det händer lite på jobbet, men inte roligt när det känns som om man är en kort hela tiden.

1:a advent idag då. Hade en ganska mysig frukost med ett ljus tänt innan jobbet kallade. När jag sen kommer hem så har sambon fixat och donat; satt upp lister i köket, rensat ut garaget så vi får in bilen och täckt över utemöblerna med presenning. Ibland så spritter det till i gubben och en hel del händer =)

Adventskalendern till sonen blev klar idag. I sista sekund. Köpte de sista sakerna idag. Så nu hänget påsarna så fint på ljusnätet. Blir spännande imorgon och se vad han tycker om den.

Kroppen har känts väldigt konstig i helgen. Haft väldigt svårt för att få upp(!) blodsockret. Tror jag vet vad det beror på men ska se om det håller i sig innan jag kollar upp det. Det är ju inte farligt (mer bra) men det är jobbigt när man inte är van vid det.

Nästa vecka blir kort vecka, har tagit semester på fredag. Då far vi återigen norr ut. Hoppas nu att kylan vi fått håller i sig och att det kanske till och med kan komma lite snö.

#helgjobb #lördag #söndag #förstaadvent #advent #adventskalender #konstigkänsla #blodsocker #diabetes

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards