ejalh

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Em - 20 december 2014 23:14

Efter en heldag i Ullared så befinner jag mig nu i soffläge. De inköpta julklapparna är inslagna och några klädesplagg är provade. Alltid lika roligt att komma hem och få gräva i påsarna.

Igår var vi och lämnade sonen hos farmor och farfar då de skulle vara barnvakt. Hade en skön barnfri hemmakväll sen. Upp tidigt idag för att åka till Alex och Christian för att sedan ta deras bil vidare till Ullared. Det var planen i alla fall. När vi kommer dit så startar inte deras bil. Efter att ha försökt i en halvtimme så slutar det med att vi klämmer in oss i våran bil. Då ska det nämnas att Christian är två meter lång. Så med han i passagerarsätet så placeras den minsta (kortaste) - jag - bakom honom. Men det gick jättebra.

Och folk, det var det. Inte inte långa vägar lika mycket som i somras. Vi var dock smarta och tog butiken motsols. Det viktigaste var julklappar och mediaavdelningen så vi började helt enkelt där. Och sakta men säkert så betade vi av GeKås.

Hemma väntade sen en son som vi har längtat sååå efter i 25 timmar. Men han hade knappast saknat oss. Tillsammans med farmor så har han träffat tomten (två gånger), köpt julgran och lekt med kusinen.

Så imorgon blir det att klä granen, åka och beställa tapeter till sovrummet och kanske bara ta det lugnt =)

#Ullared #trasigbil #julklappar #julgran

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards