ejalh

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Em - 28 december 2014 23:09

Jobbar man inte hemma så jobbar man på jobbet. I fredags tog äntligen jag på mig jobbarbyxorna och hjälpte sambon i vårt sovrum. Jag gipsade en vägg och sen så spacklade jag och sonen. En riktig liten hantverkarfamilj =)

Sen blev det jobb på jobbet. Efter att ha varit ledig i fyra dagar så var jag åter på plats på jobbet i lördags. Då jag inte började förrän kl 15 så hann sonen och jag vara ute lite i snön. Sonen fick på sig sina skidor och tog sig runt på tomten. Trodde han skulle ge upp fort, men nej då, han kämpade på.

På jobbet var det dock segt. Vi kunde ha stängt vid kl 20. Ingen omsättningsökning att tala om. Och när jag kom till jobbet idag så var det tre kunder i hela butiken. Då var kl halv tio på förmiddagen. Så det har varit en seeeg helg.

Imorgon väntar ett eftermiddagspass på 6 timmar. Sen tar vi tre dagar ledigt igen.

#jobb #snö #renovering #spackla #gipsa

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards