ejalh

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Em - 31 december 2014 13:03

Ett år som jag skulle kunna ha varit utan. Det började bra med jobbresa, Sälen-resa och spa-resa. Men sen känns året rätt så blankt.

Känner just nu samma känsla som jag skulle kunna sammanfatta året med. En uppgivenhet blandad med irritation och ledsamhet. Inte mycket har blivit som jag tänkt i år. Och jag känner lite att tiden rinner ifrån mig.

Men självklart har ju året haft sina ljusa stunder. Min son som hela tiden visar framsteg (precis som en växande kille ska göra, men som för mig alltid är lika fascinerande). Mina vänner som finns för att stötta mig. Min sambo som finns vid min sida efter ytterligare ett år. Min familj. Och så mitt jobb, där jag känner mig mer uppskattad än innan.

Nu hoppas jag att 2015 kan ge mig en år att minnas. Ett år fyllt med glädje och skratt. Vet att det blir vad man gör det till. Men ibland behöver man en ordentlig hjälpande hand för att det ska lyckas.

GOTT NYTT ÅR!!!

#nyår #skitår #hoppaspåettbättreår #2014 #2015

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards