ejalh

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Em - 7 april 2015 21:47

Hoppsan vad dagarna går. Påsken är över och det är skönt. Så här har den sett ut för mig (med start skärtorsdag): jobb - hemmakväll, jobb - spelkväll med kompisar, jobb - påskmiddag hos svärföräldrarna, trädklippning - jobb, gjort ingenting - jobb. Och idag fick jag äntligen vara ledig. Så mycket jobb har det blivit. Hoppas det visar sig i lönekuvertet sen.

Idag blev det som vanligt städning. På eftermiddagen kom Sandra och Elias förbi. Det blev två timmar i lekparken med cykling och gungning. Timmarna sprang iväg och plötsligt var kl halv sex. När gästerna åkt så fick jag slänga mig i bilen, ner till Maxi och hämta matkassar (matvaran.se), förbi pizzerian och hämta middag och så hem och slänga i mig och sonen den samma. Sambon? Han fick besök kl halv sex. Och inte slog det honom när han märker att min gäst fortfarande är kvar att åka och fixa handlingen och maten. Nej då!!! Gahhh!! Ja ja, sonen somnade vid halv åtta i alla fall, så det löste sig.

Vaccinet är taget. Blev inte så dyrt sen, plus att sambon betalade då jag hade betalat ett restaurang besök när vi var i fjällen. Så det kvittades. Hade fruktansvärt ont i armen ett par dagar efter. Hade även ordentlig huvudvärk i ett par dagar. Men annars så känner jag inget. Fyra veckor kvar nu.....

Imorgon blir det jobb och på torsdag. Sen tar jag tre soliga dagar ledigt. Håller tummarna för att det blir IKEA på lördag =)

#vaccin #sol #påsk #stressad #ledigt

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards