ejalh

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Em - 25 april 2015 22:36

fick faktiskt lite sovmorgon idag. Sonen fick vara uppe lite längre igår. Resulterade i att vi fick sova till halv nio i alla fall.

Efter en lugn frukost blev det eld i baken. Plötsligt var det bara tio minuter kvar tills vi skulle vara i skyttestugan och hjälpa till inför släktträffen. Vinkel några minuter försent men innan "gästerna". Svärmor hade donat och fixat så fint. Grillplanka och tårta.

När alla var på plats så var vi såååå många, 29 st varav 10 st var barn. Det har jättetrevligt. Barnen lekte jättebra ihop trots att vissa inte har träffats på 4 år. A var inte ens 1 år förra gången. Lite lerduveskytte blev det också för en del. Jag hoppade över dock. Hoppas att denna tradition lever kvar länge. Och att kusinerna tar över när de äldsta inte orkar längre.

Nu är det NHL-hockey på tv. Intresserar mig inte ett skit. Är helt slut efter dagen så funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Imorgon blir det lite pyssel i trädgården och kanske en tur till svärföräldrarna.

#släktträff #lerduveskytte #grillplanka #kusiner

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards