ejalh

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Em - 28 april 2015 20:10

Det är mycket nu....

I söndags vaknade jag helt slut. Hade vaknat vid fyra tiden och inte lyckats somna om. Trött och sliten blev det i alla fall att vi åkte hem till svärföräldrarna. Alvedon gör susen. På kvällen vad hade jag sen ont i hela kropp. Kändes som om jag hade feber, men icke.

Även måndagen blev tuff. Ont i kroppen och knoppen. Tog mig igenom arbetspasset tack vare lite alvedon och en rörig arbetsplats. Tiden gick ovanligt fort faktiskt.

Såg fram emot min lediga dag idag. Den började kl halv sju. Kl 8 var det dags att besöka vårdcentralen och ta den sista Twinrix-sprutan. Så nu är man redo att åka utomlands. Sen var det hem och städa. Äta lunch, ner på stan till banken och Apoteket. Förbi Maxi en sväng och så hem. En snabblur på soffan. Och så väg på studiebesök på den lokala korvfabriken. Så denna dag har rullat på den med. Alltid roligt att träffa arbetskamraterna utanför jobbets fyra väggar, även om det har med jobbet att göra. Men jag har såå svårt att acceptera att alla inte håller med mig och att mina idéer inte faller alla i smaken. Är nog något jag kommer att få jobba med hela mitt liv.

Två veckor kvar (knappt) tills jag åker till Cypern. Börjar faktiskt bli lite nervös. Måste börja planera så att jag har allt hemma i medicinväg. Men det ska nog lösa sig. Är även nervös över hur mamma ska klara av att ta sonen i en vecka. Kommer hon orka?

Imorgon kör vi förmiddagspass. Ska bli gött.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards