ejalh

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Em - 7 maj 2015 10:16

Idag har jag (än så länge) världens bästa son =D (Klart han är bäst jämt). Men idag fick jag sova till 9. Det är jag inte bortskämd med. När jag väl kliver upp hittar jag honom i vardagsrummet, lekandes samtidigt som han kollar på plattan. Frågar om pappa var hemma när han klev upp. Får svaret att det var han inte. Innebär att sonen har gått upp och roat sig själv för att han tyckte att jag skulle få sova. Är han inte underbar??

Sovit i sin säng hela natten har han gjort. Och somnade själv gjorde han igår. Satt inte inne hos honom alls. Så stolt över honom. Fast sova hela natten var nog en engångsföreteelse, har svårt att tro att det kommer att fortsätta.

Var på cirkus igår. Andra gången för sonen. Första gången var han inte gammal. Då somnade han under föreställningen. Denna gång trodde jag det skulle var mer intressant. Han hade varit med dagis på fm och träffat alla djuren. Men jag tror inte cirkus är något för han. Ungen kan ju inte sitta still. Inte i två timmar i alla fall. En timme gick bra. Men sen sket det sig. Ändå satt vi bredvid hans kompis Elias, som satt still som ett litet ljus. Njea, får nog vänta med cirkus ett par år till.

Idag jobbar jag sista dagen innan min semester. 7 timmar kvar innan 12 dagar ledigt. Det ska bli så skönt. Fast samtidigt är ångesten där och gnager i kanten. Inget jag kan göra åt det, bara att härda ut.

#cirkusolympia #underbarson #semester #hållut

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards