ejalh

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Em - 10 maj 2015 17:55

Om 24 timmar sitter jag på planet till Cypern. För 24 timmar sen satt jag i mammas kök och väntade på middagen.

Sonen är nu lämnad hos mormor och extramorfar. Körde upp igår. Startade tidigt och körde varannan sträcka. 5,5 timme senare var vi uppe. Varmt och soligt var det. Så skönt. Första mötet med hunden gick kanon för A. När vi senare på kvällen gick en promenad så cyklade han jämte utan problem. De kommer nog vara bäst polare innan denna vecka är över.

Men idag vad det tufft. Gav oss iväg någon timme efter frukost. Sonen vinkade så glatt när vi åkte. Oj oj oj, vilken konstig känsla att lämna honom där. Inte bekvämt alls. Både jag och sambon bröt ihop bara efter 10-15 min. Som sambon sa; det hann plötsligt ifatt en.

Nu gäller det att försöka njuta av barnfriheten. Att kunna göra vad som helst utan att ha dåligt samvete inför sonen. När vi kom hem packade vi lite, sen slappade vi i soffan. Det kan man inte göra med gott samvete när sonen är hemma.

Imorgon blir det fortsatt packning och sedan bär det av på eftermiddagen. Får se hur uppdateringen blir här. Har ju trots allt wi-fi på rummet =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards