ejalh

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Em - 21 maj 2015 12:32

Då var man tillbaka i vardagen igen. Det läskigt hur fort man kommer in i det igen.

Tisdagen bestod av slappning. Mamma och hennes man åkte hem efter frukosten. Sen var jag så sjukt trött. Skulle behövt plocka och dona. Men var helt slut i kroppen. Så det blev en soffdag (som om jag inte har legat still hela veckan). Hämtade matvaran på kvällen.

Och så kom första arbetsdagen. Hade ett minipass på 5,5 timmar. Fick stå i korvbaren för första gången. Det gick kanon. Kan säga redan nu att jag kommer att gnälla över att jag får stå där lite. Bara så att ni vet.

Idag har vi varit på Förskolans dag. Missade dock när sonens förskola sjöng. Har aldrig varit med tidigare så hade inte riktigt kläm på vart de skulle vara. Men men, fika fick vi i alla fall.

Idag kör jag kvällspass, imorgon heldag och sen tar vi ledig helg. Och då händer det grejer =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards