ejalh

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Em - 15 juni 2015 09:44

Då var den jobbhelgen över. 2 to go innan jag får semester. Visserligen fem veckor kvar dit....

Veckan som har gått har varit som alla andra. Inget att rapportera. Fick täcka upp för en arbetskamrat i torsdags. Skulle ha slutat 21,15 men vi lämnade jobbet 22,30, helt slut. Dagen förre student, då ska vi vara minst en till. Sa det till min kära chef på fredagen.

I tisdags var jag hos en arbetskamrat och grattade till sonen (som hon fick för 6 månader sen). Vi är 100 anställda och två(!!!!) hade skrivit upp sig att de skulle åka dit. Messade chefen (som var en av de två) och sa att jag hängde på. Det var jättetrevligt. Och en så charmig kille =)

Har inte bara jobbat i helgen. Lördagens förmiddag gick till att köpa blommor och jord. Två jordgubbsplantor blev det också. Får se om det blir något. På söndagen efter jobbet åkte vi direkt till svärföräldrarna och grillade. Kommet hem vid åtta och möts av världens största berg av disk. Inget rent finns i skåpen och lådor. Sambon var hemma hela lördagen utan att höra något åt det. Visst, han tvättade. Men allvarligt! Jag diskar OCH tvättar VARJE tisdag!! Han behöver diska en gång varannan helg. Är det för mycket begärt?!?!?

Tre arbetsdagar denna vecka, sen är det midsommar. Hoppas det inte blir det vädret som SMHI hotar med just nu. Vill ha sooool!!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards