ejalh

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Em - 19 juni 2015 23:17

Jaha, då var den över. Dagen spenderades hos svärföräldrarna. Var väl inget speciellt. Dagen flöt på som alla andra högtider vi firar där. Nästa år vill jag hitta på något annat.

Så först åt vi, sen en promenad (dock bara kvinnsen och barnen), fika och sen slapp. Lite korv med bröd efter att halva gänget åkt hem. Så inte speciellt där inte.

Veckan har flutit på. En hel del folk igår. Men vi var bemannade så det var inga problem. På måndag (eller idag) går ungefär hälften av jobbet på semester. Jag får snällt jobba fyra veckor till. Men med tanke på vädret så kanske det inte gör så mycket.

Imorgon blir det en lugn förmiddag. På eftermiddagen stick vi till ett par kompisar och äter middag. Ska bli kul!

Hoppas ni har haft en bra midsommar!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards