ejalh

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Em - 2 juli 2015 21:01

Idag har det varit årets hittills varmaste dag. Och jag har jobbat. Heeeela dagen!!!! Fick byta pass idag och har kört kassaledare hela dagen. När det var två timmar kvar på arbetspasset så trodde jag att jag skulle dö. Det har varit skitvarmt inne och fläktarna har gått på helvarv. Dock till liten hjälp. Det borde inte få vara lagligt att jobba när det är så varmt. Men bortsett från värmen så har det gått bra att jobba.

Nu är jag ledig i tre dagar och på måndag börjar jag inte förrän kl 16. Gött kött!!

Tråkigt nog blir det inget High Chaparral på lördag. Pappa skulle inte dit helt plötsligt. Får ta en helg senare i sommar. Så det får bli en speedway-kväll hos svärföräldrarna istället. Blir nog lika bra det. Och så blir det fortsatt altanbygge hos Bea också. Kanonhelg att se fram emot helt enkelt.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards