ejalh

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Em - 20 juli 2015 15:56

Semester!!!! Veckan gick ganska bra. Det blir väl så när man har något att se fram emot. Och kl 18,15 på fredagen så stämplade jag ut och gick med lätta steg hem.

Hann dock inte njuta så länge. På kvällen började halsen värka och på lördagen vaknade jag dunderförkyld. Men planer var gjorda så det var bara att gå upp. Lite snabb packning och fix så bar sedan bilen av till Öland. Kom ner tidigt på förmiddagen till våra kompisar som bodde i husvagn. Dagen fylldes sen med en tur till Borgholm, glass, bad i havet och grillning. Natten spenderades i deras förtält på madrass. Gick kanon. Trots att jag var förkyld så var det en trevlig kväll.

Söndagen spenderades på Lådbilslandet. Åh herregud. Sonen kunde ju inte komma in snabbt nog. Och han älskade det. Han sprang mellan banorna och trodde nog han hade kommit till himlen. Helt klart en lyckad upplevelse. Som grädde på moset så fick han ett körkort när vi gick ut. Köpte även en tröja och keps som han har haft på sig sedan dess. Kvällen avslutades i Borgholm med lite kinamat innan bilen styrdes hemåt igen. En helt klart super start på semestern.

Nu väntar nog en lugn vecka. Lite grillning på onsdag med ett par kompisar och sen får vi se.

#semester #lådbilslandet #öland #borgholm

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards