ejalh

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Em - 13 augusti 2015 08:50

Igår efter jobbet satte jag mig och kollade på våra scheman typ åtta veckor framöver. Det är mycket som ska stämma. Dagistider, jobbtider. Slänga in lite byten i vårt schemasystem iPool, göra ytterligare ett schema till dagis. Med två skiftarbete och en del läkarbesök framöver så blir det ett pusslande. Men det kommer nog lösa sig.

I måndags när jag jobbade och såg alla postpaket så fick jag ett otroligt sug att beställa kläder. Sagt och gjort, i tisdags satte jag mig och började klicka in. 300 på ett ställe och 800 på ett annat. Ooops, hoppas semesterlönen räcker till detta nu =) Igår råkade jag beställa ännu mer, ca 300 till. Plus en födelsedagspresent på det. Nu får jag nog hejdå mig lite. Försvara mig med att det är kläder till sonen (som verkligen behöver uppdatera sin garderob) plus ett par gardiner till sovrummet. Så nu väntar julafton nästa vecka =)

Idag kör vi eftermiddag/kväll. Sonen får gå 1,5 timme på dagis. Löjligt, men ibland måste man. Hoppas på en bra dag på jobbet.

#nätshopping #planering #schema

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards