ejalh

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Em - 18 augusti 2015 22:28

Den började alldeles för tidigt för att vara en ledig dag. Sonen (och jag) vaknade när sambon kom hem. Sonen kunde inte somna om så det var bara att kliva upp.

En lugn förmiddag följdes av däckbyte. Gick snabbt och smidigt. Vidare till leksaksaffären och köpa födelsedagspresenter till brorsdottern. Apoteket och sen hem igen. Lite lunch och lite plock här hemma. Iväg igen och hämta matvaran. Festade till det med glass till mellanmål. Hem igen och fortsätta plocka. Kunde dock inte avsluta städningen då sambon fortfarande sov.

Eftermiddagen fortsatte gå i god anda då Bea kom tillsammans med tre barn. Lite skitsnack som alltid gör en gott.

Sen gick det utför. Blodsockret har legat bra hela dagen tills vi skulle äta middag. Två timmar efter middagen ligger jag ännu högre. Så jävla irriterande. Tråkigt avslut på en annars bra dag. Hoppas det ligger bättre imorgon.

Imorgon kör jag förmiddagspass och sen är eftermiddagen öppen.

#däckbyte #städning #matvaran

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards