ejalh

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Em - 20 augusti 2015 22:18

Det kommer att bli tufft när sambon jobbar natt har jag insett. Varje dag denna vecka har sonen vaknat när sambon kommit hem. Så det har varit tidiga morgnar även när det inte har behövts. Sonen är ganska pratglad på morgonen och sambon vill bara somna. Så det blir till att gå upp. Sen ska man försöka hålla sonen tyst också. Inte det lättaste. Men snart är det över. En natt till och sen kan vi andas ut.

Imorgon när jag har slutat jobba så ska sambon ut med ett par kompisar. Han frågade och jag sa ja. Men ärligt talat är det lite tråkigt att han ens tänker den tanken när vi inte har setts mer än max någon timme varje dag. Men vad gör man? Han frågade och jag sa ja, som sagt.

Så heldag på jobbet imorgon. Sen kör jag dagskift på lördag och stängning på söndag. På lördag efter jobbet kommer svärföräldrarna och svägerskan och firar sonen som fyller år på tisdag.

Nästa vecka blir kanon. Jobbar två dagar och sen på fredagen sticker sonen och jag till Uppsala. Ska bli roligt.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards