ejalh

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Em - 29 augusti 2015 21:59

Då sitter man uppe i Uppsala. Resan upp igår gick jättebra. Åkte på förmiddagen och det var lugnt med trafik hela vägen. Tills jag kom till Stockholm. Då var det jättekö genom HELA Stockholm. Det var bara att lägga sig i en fil och krypa vidare. Gick kanon. Resan tog 6,45 timmar. Helt godkänt enligt mig. Då gjorde vi tre stopp. A skötte sig perfekt och klagade inte en gång.

Idag har det nästan inneburit bara kalas. Brorsan och hans familj kom och då blev det tårta och kaffe. Sen blev det presentöppning. Många presenter när fem stycken ska firas. Sonen fick två ryggsäckar och ett lego. Han blev så glad. Efter några timmar kom mammas mans dotter och hennes gubbe. Då blev det kräftor med tillbehör. Nu är man helt slut och väntar på att klockan ska bli sänggående.

Imorgon väntar det en lugn förmiddag. Sen ska vi träffa pappa innan bilen åter styr hemåt. Ska bli skönt att komma hem till sitt egna och sambon (som är hemma och jobbar).

#fest #Uppsala #kräftor #föräldrar

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards