ejalh

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Em - 4 september 2015 23:54

Måndag: lämna sonen på dagis, läkarbesök, stängningspass på jobbet.

Tisdag: BVC med sonen, handla, klippa mig och så hem till en kompis.

Onsdag: lämna sonen på dagis, jobba, hem till svärföräldrarna och grilla.

Torsdag: besök hos ögonläkaren, somna på soffan, jobba kvällspass.

Fredag: jobbat 9-timmarspass.

Ja, jag har hunnit med en hel del denna vecka. Sambon har varit ledig. Och han har verkligen tagit vara på sin lediga tid. Vår största rabatt har han grävt upp. 3-4 kärror till tippen. Flyttat några växter har han gjort också. Dessutom målat tre fönster. Idag var han, sonen och svärfar och metade också. Är riktigt imponerad. Nu tar vi en lugn helg innan han kör förmiddagsvecka. Själv jobbar jag i helgen.....

#veckansomgick #bvc #tandläkaren #frisören # trädgårdsarbete

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards