ejalh

Alla inlägg den 14 september 2015

Av Em - 14 september 2015 10:23

Hoppsan vad den veckan gick fort. Har väl egentligen inte gjort så mycket. Sambon har jobbat fm, jag har jobbat mina pass. Dock blev det bara tre stycken denna vecka. Men hann med ett möte med Skyddskommitten också.

Helgen har varit långledig. I fredags gjorde jag ingenting. Sonen och jag gick och retade oss på varandra typ hela dagen. Lördagen spenderades hemma hos svärföräldrarna. Först firade vi sambons systerdotter, sen stack jag och sambon iväg en sväng och handlade, tillbaka och äta middag och sedan kolla på speedway.

På söndagen var det upp tidigt som gällde. Sonens skulle iväg på Tre Kronors Hockeyskola. Första passet som var ett gratis prova-på. Det verkade som om att han gillade det. Fick lite dubbeltydiga svar när jag frågade honom efter. Men planen är att åka även nästa vecka. Dock behövs det inköpas ny hockeyklubba (den andra hade han tydligen slagit sönder i jorden) och knäskydd. Det blir en dyr höst tror jag. Men det är ju kul om han hittar något roligt att göra. Och jag blir gärna en hockeymorsa.

Sen blev det en riktigt slö söndag efter det. Sambon samlade kraft inför sin nattvecka på jobbet. Att han är förkyld gör ju inte saken lättare. Så nu kör vi en ny vecka med nya utmaningar....

#helg #trekronor #hockeyskola #hockeymorsa #födelsedag #speedway

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards