ejalh

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Em - 22 september 2015 21:17

Det är rätt så gött när sambon jobbar eftermiddag. Jag slipper jobba kväll och efter att sonen har somnat så kan jag kolla på vad jag vill på tv:n. Det känns lyxigt. Få lite egentid. Det tråkiga är att han jobbar i helgen. Så då gäller det att aktivera sig. På söndag blir det självklart hockeyskolan. Funderar på badhuset på lördag. Vi får se hur det blir.

Som sagt, förmiddagspass hela veckan. Igår var jag ledig då förskolan var stängd. Jobbade idag igen. Och det vill jag inte göra om. Pensionärstisdag, oj oj oj....

Annars lunkar livet på i sakta mak. Besiktades bilen i måndags. Den behövde inte ombesiktas men det var en hel del som behövdes åtgärdas. Så på kvällen satte jag mig och kollade efter ny bil. Är så trött på denna nu. Men får nog gå till banken först och kolla hur mycket man kan höga lånet. Får återkomma i ärendet.

#eftermiddagsjobb #egentid #pensionärstisdag #bilbesiktning

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards