ejalh

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Em - 27 oktober 2015 17:57

Hej vad det går när man har roligt =) En heldag har spenderats i Jönköping. Först en tur till Lager157. Där blev det två par jeans, en vårjacka, en fleecetröja, en skidjacka och ett par skidbyxor till sonen. Riktigt billiga skidkläder. Hoppas det är bra kvalitet nu bara. Vidare till A6. Där blev det två par skor och tre par mjukisar till sonen. Själv fick jag med mig två par tights och en bh. Avslutade med IKEA och där blev resultatet en garderob. Så fullastade styrde vi bilen hem igen.

Helgen gick ganska fort trots att sambon jobbade. Lördagen började med en tur till badhuset. Min tuffa lilla kille gav sig genast i kast med att lära sig simma. Har inte badat såå mycket, så jag blev riktigt imponerad av honom. På söndagen var det först hockeyträning och sedan spenderade vi några timmar hos Bea och hennes busungar.

Hur har det gått för sambon då? Jo då, varslet kvarstår ju. Mötet i Göteborg angående det andra jobbet gick bra. Han fick helgen på sig att diskutera med mig och bestämma sig. Och nu har han bestämt sig. Jag är numera ihop med en resande reparatör. Efter nyår börjar han. Ska bli spännande. =)

#ikea #shopping #a6 #hockeyträning #trekronor #badhuset #elumatic #nyttjobb

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards