ejalh

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Em - 8 november 2015 23:09

men hemma bäst!!!

Åh vad skönt det ska bli att få sova i sin egna säng. Tyvärr är andra delen tom då sambon jobbar natt, men sonen kommer nog och gör mig sällskap efter halva natten.

Helgen har gått bra. Självklart har jag saknar min lilla familj, men det var först när vi var tillbaka i stan som tårarna kom.

Lördagen började tidigt med avgång från jobbet kl 10. Hann inte långt innan "festen" var igång. Drickat korkades upp och sånghäftet åkte fram. Det var livat men resan gick ganska fort. Stannade efter halva vägen och åt lunch, redan betalt. Framme i Göteborg blev det rumsutdelning och sedan några lugna timmar innan det var dags att dra vidare. Bussen körde oss till Rondo. Där väntade en tre-rätters innan Orup drog igång. Fy fan, vad bra han är. Två timmar senare var det slut. Då splittrades gruppen. Några gick vidare för att festa och vi andra gick tillbaka till hotellet. Hade planerat en "tidig" kväll, men jag och min rumskamrat låg och pratade till klockan 3(!!!!).

En seg men faktiskt väldigt lugn söndagmorgon blev det. Kl 11 styrde bussen hem igen. Kl 13,30 vi tillbaka. Har delade känslor om helgen. Ångrar inte att jag åkte, då Orup var roligt bra. Men ångrar lite att jag inte har spenderat helgen tillsammans med min underbara familj. Åkte hem till svärföräldrarna och firade svärfar. Hem och åt middag och nu är jag ensam hemma.

Tråkig vecka framöver, men det är bara att gneta på....

#göteborg #rondo #orup #personalresa #hemlängtan #familj

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards