ejalh

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Em - 11 november 2015 22:33

...och två tillbaka. Sonen var som sagt pigg och feberfri igår. Så iväg till dagis och jobb idag. Hämtade en pigg kille efter jobbet. Kommer hem och sen blir han jättekelig och slö. Tar tempen och konstaterar att febern är tillbaka. Får knappt i han mat. Dock dricker han bra. Lite gröt gick ner på kvällen med. Alvedon innan sänggående både för febern och huvudvärken han nämnde att han hade. Tyckte dock att han hade blivit varmare under dem första sovtimmarna. Lilla gubben!! Skulle vilja väcka honom bara för att kolla att han lever, fråga hur han mår. Men han behöver ju sova....

Så imorgon blir det ett par timmar vab. Ska försöka att vabba så lite som möjligt. Hockeyträningen får vi hoppa över och hoppas att han är pigg till uppvisningsmatchen på fredag istället.

Annars rullar det sakta på. Händer inte mycket på jobbet. Jobbar hela helgen. Ser inte fram emot det, men det är skönt när det är över. Nästa vecka kör sambon eftermiddag. Det positiva med det är att jag får sällskap i sängen på nätterna och att jag slipper jobba eftermiddag =)

Sonen somnade som en klubbad säl även ikväll, trots att han gick och lade sig en timme tidigare, och nu ska jag nog också krypa ner i kojen.

#feber #vab #stackarsbarn

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards