ejalh

Alla inlägg den 16 december 2015

Av Em - 16 december 2015 21:18

Är helt slut. Två dagar av sju är avklarade i den mest intensiva veckan på hela året på jobbet. Det har varit två tidiga dagar. Och jag är så trött.

I måndags var jag ledig. Vid lunch var jag på läkarbesök. Hann sedan köpa dem två sista julklapparna innan jag hämtade sonen på dagis. Iväg och handla och sen hem för att byta om till tomtekläder. Tillbaka till dagis för luciafirande. Hem igen efter en sväng förbi McDonalds's.

Tisdag fick bli lugn efter ett tidigt pass på jobbet. Och idag har det varit full rulle. Tidigt pass på jobbet. Hem snabbt för att skifta med sambon, plocka och städa här hemma för att sedan ta emot de bästa brudarna på lite glöggmys. Bea hade med sig tre av sina barn (plus lille Filip) och det blev livat direkt. Det är så härligt när barnen leker så bra ihop.

Nu sitter jag i soffan och är helt slut. Längtar efter sängen men ska nog vara uppe ett tag till. Imorgon blir det ett kort pass på jobbet. Börjar inte förrän kl 8,30 heller. Hurra! Sovmorgon =) På kvällen blir det sista hockeyträningen för i år.

Räknar ner och tar en dag i taget. Veckan har börjar jättebra så nu hoppas jag på en lika bra fortsättning.

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards