ejalh

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Em - 19 januari 2016 20:40

Dagarna går sakta men säkert. Sonens hockeyträning har dragit igång igen. Det är skönt. Sonen får aktivera sig på basis och han gillar det. Den här veckan har han till och med åkt skridskor på föris. Kommunen har spolat upp en plan precis utanför dagisområdet och dit får 5-åringarna gå. Så A och en kille till har varit där idag, två gånger! Härligt att de får göra något som de verkligen gillar.

På jobbet har vi bytt schema då vi har bytt öppettider. Så efter att ha jobbat två helger i rad så är jag helt slut. Men jag försöker vila så mycket som möjligt. Förra veckan fick jag en oplanerat ledig dag då jag fick ta föräldraledigt när vi inte visste om sambon skulle komma hem till kvällen. Det blev mycket ledigt men det var skönt eftersom det blev två helger.

Sambons jobb går kanon. Har haft två sköna veckor. Första veckan var han iväg över natten två gånger men kom hem en dag däremellan. Andra veckan var han i stan och jobbade vilket innebar att han var hemma varje kväll. Och på fredagen jobbade han hemifrån. Denna vecka har han varit både hemma och iväg, men kommit hem till kvällen. Så än så länge har jag inte märkt av några nackdelar med att ha en resande sambo. Imorgon ska han till Habo och ha utbildning. Anställd i tre veckor och får redan hålla i utbildning, det ni =)

Imorgon blir det dagspass på jobbet, på torsdag kvällspass och sen tar jag långhelg. Det har jag förtjänat =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards