ejalh

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Em - 25 mars 2016 21:47

Alltså denna smärta. Jag har ont överallt. Huvudet börjar värka framåt eftermiddagen, förmodligen pga sömnbristen. Värken går sen ner mellan skulderbladen och visare ner i ryggen. Så jävla träligt. Vad gör man åt den?

Dagen har väl annars gått ganska bra. Efter ok natt så gick jag upp kl 7 eftersom sonen vaknade och ville ha frukost. (Japp, sambon låg jämte). Kl 10 kom jag ut på min promenad. Fick med mig sonen på cykel. Vi fick ihop 2,4 km och en paus i lekparken. När vi kom hem så var svärföräldrarna hemma och de var i full gång i trädgården. Hela dagen har de hållit på så nu är häcken klippt och upprensad. Själv har jag fått sköta köket. Har varit riktigt frustrerad över att jag inte har kunnat vara ute och hjälpa till, men var låst med dottern. Hon nöjer sig inte med att bara ligga i vagnen.

Imorgon är det påskafton. Då bär det hem till svärföräldrarna, som varje år. Det blir bog trevligt. Nu önskar jag bara att natten bli lugn och att jag får sova någorlunda bra. Kommer behöva tålamodet imorgon.

#påsk #smärta #ont #trädgårdsarbete #promenad

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards