ejalh

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Em - 8 april 2016 20:36

Precis just så. Jävla skitdag. Efter en kväll igår då dottern bara inte skulle sova så fick jag inatt 4 timmars sömn i streck, vilket är ovanligt. Men sen blev det bara 1,5 timme till innan dottern vaknade för dagen. Då var klockan sju, halv åtta.

Sambon åkte på jobb och mitt helvete började. Dottern har skrikigt nästan konstant hela dagen. Farfar var förbi och lyckades få henne att somna. Jätteskönt. Tyvärr sov hon bara i 30 min innan det var dags att äta igen. Två timmar senare, med skrik och gnäll, får jag henne äntligen att somna. Och heja, hon sov i 4 timmar. Så nu hoppas jag verkligen på en bra natt. Just nu ligger hon nöjd och go bredvid mig i soffan och den förtvivlan jag kände tidigare idag är som bortblåst. Nu är jag mest trött ;-)

BVC-besöket gick jättebra. En bastant liten tjej är det jag har. 5,4 kg och 58 cm lång. Nästa gång är det dags för första vaccinsprutan, hua.

Imorgon väntar nya äventyr. Får se vad som händer =)

#skitdag #skrik #övertrött #bvc #vaccin

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards