ejalh

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Em - 2 maj 2016 13:59

Nya tag. Det ser ut att kunna bli en bra vecka i alla fall. Solen har kommit och det verkar som om den kommer stanna ett tag. Jippie! Sambon jobbar bara tre dagar, dessutom i närheten så han kommer hem på kvällarna.

Föräldramötet på sonens blivande skola gick bra. Var tvungen att gå ut efter bara 10 minuter för då fick dottern för sig att hon ville äta. Satt så dumt och det var mycket folk så jag ville inte slänga fram bröstet där. Tur sambon var med så någon kunde sitta kvar och lyssna. Hade ingen aning om att man skulle få klasslistor redan nu. Men det fick vi. Sonen blir en Hare (eller om det var Kanin). Han är ensam från sitt föris. Det visste vi i för sig. Men det är bara han och en till dom inte kommer att ha någon föriskompis med sig. Nu blev jag orolig att han ska bli utfryst. Men jag får väl lufta min oro inför hans lärare så får hon hjälpa mig och sonen. Det blir nog bra. Men det ÄR jobbigt att sonen har blivit så stor.

Helgen var lugn. Sambon hann pyssla klart med robotgräsklipparen. Så nu hår han här ibland och när han vilar sig så har han ett sött litet hus att gömma sig i =)

Peppar peppar ta i trä, men nu känns det som om dottern har börjat komma in i något sömnmönster. Skönt att veta liiiite hur dagen ser ut.

Imorgon hår sonen äntligen på föris igen. Jag ska också dit på utvecklingssamtal inför förskoleklassen. Spännande! Sen ska jag försöka få till en promenad på onsdag och sen är det ju typ helg igen. Veckorna går fort =)

#nyvecka #föris #föräldramöte #förskoleklass #robotgräsklippare

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards