ejalh

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Em - 8 juni 2016 20:10

Idag tänkte jag att jag skulle ta det lugnt och ladda batterierna inför helgen. Det gick inget vidare. Det började som vanligt. Upp, äta frukost, köra sonen till föris. Sen hem och invänta att dottern vill somna igen. Det gjorde hon först vid kl 10,30-11. Då kunde jag koppla av lite.

Sen drog det igång igen. Kl 13,30 hämtar jag sonen och så hem. Amma, göra mellanmål till sonen. Vika tvätt och sätta igång en ny tvättmaskin. Försöka roa dottern som gnäller konstant. Skulle vilja få henne att sova några timmar till, men hon vill bara inte. Lagar mat, baka kaka, bada dottern, amma och sen slår klockan den magiska tiden 19,00. Och till min stora lättnad så sover båda barnen en halvtimme senare. Så min lugna dag blev inte så lugn.

Imorgon tar vi nya tag. Sonens sista dag på föris. Dottern ska besiktas på Bvc. Sen är planen att hinna städa innan sonen ska hämtas och mat ska hämtas.

Önskar att veckan kunde ta slut men det är bara att sätta ner huvudet och forcera. Jag får vila sen.

#laddabatterier #körigt #bvc #stressad

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards