ejalh

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Em - 1 augusti 2016 21:57

Det var värst vad tiden går fort när man har roligt. Sen det förra inlägget har jag hunnit med en hel del.

Torpön var väl så där. Hade blivit informerad om att det fanns en badplats. Och det fanns det i för sig, men bara för de barn som kunde simma, alltså inte för våra små. Det slutade med att vi hamnade i Tranås, men där hittade vi ett supermysigt bad. Så det blev en bra avslutning.

I onsdags blev det en dagstur till Öland tillsammans med Bea och hennes familj. Där blev det bad vid Ekerums camping tillsammans med Beas bror och familj. Jättetrevlig dag.

Lördagen innehöll ett besök på en jättemysig fårgård. Lite lek för barnen (japp, jag var där med Bea) och sen hem till oss. Tänkte fika i en lekpark men hittade ingen bra. När vi väl hittade en så började det regna. Kvällen spenderades hos svärföräldrar.

Igår hade vi en städdag här hemma. Så himla skönt. Och idag drog jag, Bea och hennes svägerska iväg till grannkommunen. Med oss hade vi bara våra små barn. Upp med iv-tälten i parken och sen fram med målarböckerna. Så himla skönt att smita iväg så där. Det behövs ibland.

Imorgon blir det kusinträff med sambons kusin. Och på onsdag styr vi bilen mot Uppsala. På torsdag begravning och sen hem på fredag. Snabba vändningar.

Apropå vändningar, nu har dottern kommit på hur man vänder tillbaka, från mage till rygg. Fast hon gör det inte så ofta. Tycker tydligen det är bättre att ligga och gnälla.

#torpön #bästakompis #öland #egentid #erikshester #litenblirstor

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards