ejalh

Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Em - 7 augusti 2016 22:29

Då var semestern slut för denna gång. Imorgon börjar sambon jobba igen. Jag blir ju dock hemma ett antal månader till. =)

Sista veckan har varit helt ok. I tisdags kom sambons kusin med familj på besök. Alltid lika kul.

På onsdagen åkte vi till Uppsala. Kände verkligen inte för det denna gång. Men det berodde nog mest på anledningen till resan. Det blev en trevlig onsdagkväll. Men torsdagen började tungt. Redan kl 10 var det dags för farmors begravning. Vi var bara den närmaste familjen, 7 st(!). Kändes väldigt tafatt. Men det var en fin begravning och farmor, som redan var kremerad, hade fått en jättefin urna. Efter begravningen åkte vi och åt lunch tillsammans. Sambon, som hade haft hand om barnen under begravningen, sammanslöt med oss. Det var kul att få visa min farbror vilka fina barn jag hade. Har annars ingen kontakt med han. Efter lunchen tog vi oss en tur till Täby Centrum. Det var säkert 10 år sen jag var där sist. Jisses vad det var annorlunda. Kände knappt igen mig. Det blev en lugn torsdagkväll sen och på fredag förmiddag så styrde vi bilen hemåt igen. Hann umgås lite med Bea innan sängen kallade.

Gårdagen spenderades med Alex och Christian och deras döttrar. Det blev en tur till Jönköping för lite shopping. Kvällen avslutades hemma hos svärföräldrarna.

Och idag har jag hunnit med både ett besök hos Bea på dan och sen hemma till ett annat kompispar på kvällen. Det gäller att ta vara på semestern in i det sista. Nu sover barnen och jag är rätt sugen på att går och lägga mig jag också. Imorgon ska jag klippa mig. Jippie!!!!

#semester #kusiner #uppsala #begravning #älskadefarmor #täbycentrum #jönköping #kompisar

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards