ejalh

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Em - 7 november 2016 23:17

Höstlovet är äntligen över. Slutet av veckan var ganska bra. Sambon jobbade hemifrån och hann därför röja en hel del av köket. Det var i stort sett klart i fredags redan.

I lördags var vi hos sambons föräldrar. Det var sambons födelsedag så det böjds på mat och så hade vi med oss tårta. Det var riktigt gott med lagad mat. Kände att man fick passa på att äta, vet ju inte när man får lagad mat igen =) Var och beställde tapeter också i lördags.

Söndagen fick bestå av fortsatt röjning. Ut åkte golvet, lampor togs ner och lister.

Och så blev det måndag. Kl 8 kommer rörmokaren och "byggledaren". Så idag har det flyttats avlopp, ett element har tagits bort och rör är dragna. Imorgon kommer de och lägger golv. Vet inte om de hinner med mer. Men det borde de tycker jag. Förhoppningsvis är byggarna och elektrikern klara till helgen. Sen hänger det på oss, eller ja, sambon.

Så just nu lever vi väldigt rörigt. Förstår inte dem som lever så här i flera år. Är redan trött på det. Så jag hoppas det här går fort. Sambon har åkt till Norge så det är bara jag och barnen. Sonen går i skolan så det går ganska smidigt ändå att bo så här.

#höstlov #köksrenovering #nyttkök #röjning #rörmokare #levertrångt #norge

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards