ejalh

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Em - 9 november 2016 23:06

Nej, det blev inget golv idag heller. Jag förstår i för sig varför men det är surt när de säger att de ska lägga golvet dagen efter och så blir det inte gjort.

Idag har de isolerat, "plyfat" och gipsat. Imorgon ska elektrikern göra det sista (antar jag), snickarna ska bygga en snevägg och gipsa även den. Lägga golvet och lista, sen är de klara. Sen är det vår tur. Fick veta att sambon jobbar i krokarna nästa vecka så att han kommer hem på kvällen. Jag hoppas han har lite ork och vilja att pyssla lite på kvällarna.

Imorgon blir jag hemma på förmiddagen. Efter att jag har hämtat sonen så åker vi hem till svärföräldrarna. Där bjuds det på mat. Det ska bli gott, och skönt. Skönt att slippa äta micromat. Idag gjorde jag pulverpotatismos för första gången på typ 12 år. Det gick och äta men det är myyyycket godare med hemmagjort.

#köksrenovering #golv #väggar #tak #isolering #micromat

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards