ejalh

Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Em - 8 januari 2017 20:34

Första veckan 2017 har passerat. Och den har varit riktigt bra. Hela starten av 2017 har varit bra.

I måndags återgick sambon till jobbet. Det var att resa bort direkt. Tre dagar var han borta innan det var dags för lite långledigt igen. Jag och barnen hann med lite under dem dagarna.

I måndags var vi hos ögonläkaren. Var lite nervös ifall de behövde laserbehandla. Har gjort det innan men nu hade jag två barn med mig som inte får följa med in i laserrummet. Som tur behövdes inte det. Sonen skötte sig jättebra så han tjänade en slant den dagen.

Tisdagen innehöll besök från två underbara vänner. Var väldigt glad när de åkte hem.

På onsdagen hade vi en lekkamrat till sonen här. Trodde han hade jättetråkigt, men han ville inte åka hem när hans pappa kom. Det måste ju vara ett bra betyg =)

Diabetessköterskan på torsdagen. Sonen skötte sig inte lika bra så det blev en lite mindre peng. Men det var han helt med på. Sambon fick åka iväg på jobb, vilket han hade hoppats på att få slippa. Kvällen spenderades hos Bea med underbart god middag och trevligt sällskap.

Och så var det helgen. Fredagen innehöll besök från Bea och två barn. I går åkte granen och alla julgardiner och belysning ut. Det var såååå skönt. Eftermiddagen spenderades hos svärföräldrarna. Lite pulkaåkning och fika.

Idag startade vi dagen med lite skridskoåkning med ett år kompisar och deras barn. Efter det kom Bea med familj hit. Så det har varit full rulle hela dagen. Det är så roligt om det inte händer för ofta. Det blir lätt stimmigt med 5-6 ungar.

Och så var det en ny vecka imorgon. Sambon åker åter igen iväg och är borta hela veckan. Sonen börjar skolan på onsdag. Annars så blir det rätt lugnt. Ja och så har jag tandhygienisten på tisdag. Hua! Men det ska nog gå.

#vecka1 #nyttår #fullrulle #sakervarjedag #ögonmottagningen #diabetessköterskan

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards