ejalh

Alla inlägg den 16 februari 2017

Av Em - 16 februari 2017 23:35

Åh äntligen är det sista natten som jag sover ensam på ett bra tag. Imorgon kommer sambon hem och sen kommer han vara föräldraledig i 8 veckor. Det ska bli så skönt att slippa sova själv. Det betyder dock samtidigt att jag börjar jobba. Fast det ska bli skönt. Måste få liv i den här sega kroppen. Så fort jag rör en led så knakar den. Hua! Börjar dock med en vecka semester =)

Veckan har gått riktigt bra. Och ganska fort. Måndagen innehöll handling och bullbak. Sambon var iväg på jobb men kom hem till kvällen. I tisdags blev det bowling för mig och sonen. Var inte så pigg på att åka själv med båda barnen då jag misstänkte att dottern skulle vara sur då hon bara fick sitta i vagnen. Men det gick hur bra som helst. 4 serier hann vi med och sonen vann faktiskt den första. Dottern höll god min hela tiden.

I onsdags blev det lite skridskoåkning tillsammans med Bea och några av hennes barn. Och idag har barnen och jag varit i Jönköping. Vi började med IKEA. Fick med mig det mesta. Men inser när vi går ut att jag missade en av de saker som jag åkte dit för. Går in en sväng på A6 och där blev det skor till båda barnen, kläder till dottern och ett sällskapsspel till sonen. Vad jag köpte till mig? Haha, inget. Som vanligt. Återigen in på IKEA och sen for vi hemåt. En ganska trevlig dag utan någon stress.

Och nu ligger jag här och både längtar och inte längtar till imorgon. Hela dagen kommer att behöva ägnas åt att städa (det ser för jävligt ut). Sambon dyker nog upp framåt eftermiddagen (hoppas på tidigare) och sen framåt kvällen så kommer det en drös från Uppsala/Norrköping. Sen blir det fullt hus hela helgen. Det blir nog kul.

Nähä, sova då kanske. Än har klockan inte slagit tolv....

#sportlov #bullbak #bowling #skridskor #shopping #IKEA #familj

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards