ejalh

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Em - 8 augusti 2013 20:40

Men det är en helg och sedan en hel vecka kvar.

Denna vecka har varit kanon. I måndags hade vi besök av sambons kusin med fru och barn. Pojkarna gick jättebra ihop, vilket var roligt (och skönt) att se. Det blev lite grillning och mycket prat.

I tisdags var vi på ALV i Vimmerby. Det var jättelyckat. Pippi var helt klart favoriten men vi var också och kollade på Karlsson på taket och Emil i Lönneberga. Det var en trevlig familjedag där sonen fick all uppmärksamhet. Och till skillnad från andra dagar så var han lugn och slogs inte. Precis vad han har behövt tror jag.

Onsdagen spenderades hemma. Tredje målningen av garaget gjordes, och nu ger jag upp. Började med fönsterna istället. Inte roligare det. Svärföräldrar och svägerska var sedan här på kvällen och grillade.

Idag har det regnat så vi åkte till Jönköping. Kom hem med en hel del, men bara sånt som var planerat.

Imorgon åker vi nog till Öland och campar en natt. Inget är bestämt =)

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards