ejalh

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Em - 28 augusti 2013 00:26

Kan inte sova. Vet inte varför....

Idag har jag varit ledig. Fick sova till åtta, vilket var skönt. Efter lite städning och lunch så åkte sonen och jag ner till stan. Var en sväng på Försäkringskassan för att få svar på ett par frågor. Mycket smidigare än nätet eller att ringa. Lite presentköp och sen blev det frisören. Det gick INTE lika bra som förra gången. Så nästa gång får nog sambon ta sonen till frisören.

Helgens firande av min STORA pojk gick jättebra. Tänk att han redan är 3 år. Vart tar tiden vägen? Han fick precis vad han (jag) önskade. Påslakan med Blixten, en leksakscross, en leksaksfyrhjuling m.m Han verkade mycket nöjd över presenterna. Imorgon ska han firas på föris och i helgen ska vi till Uppsala och fira han igen.
Bild på Blixten-tårtan och en egengjord cupcake =)

   


Imorgon blir det jobb till 13. Sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Åker väl hem och gör ingenting. =/



Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards