ejalh

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Em - 5 juni 2015 23:13

Idag har jag varit LEEEEDIG!!!!!! Och solen har lyst på mig. Haft en riktigt bra dag.

Började med en liiiiten sovmorgon. Sen tig jag och sonen oss en promenad och hämtade bilen där sambon för dagen jobbade. Började sen mata av ärendena. Synsam, frisören, jobbet, skoletande. Halv två hämtade vi sambon. Hem och byta om och sedan vidare till en kompis.

Solen har lyst på oss hela dagen. Efter en kall vår så blev det plötsligt väldigt varmt med jeans och jacka. Fikade i trädgården hos bästaste Bea och lite altanplanering blev det. Hemma igen blev det grillat. Och premiär för middag på altanen. Hoppas och önskar att det vänder nu så att det blir fler måltider på altanen.

Imorgon bär det av till Uppsala tillsammans med sonen. Blir första gången vi åket tåg, ska bli spännande. Kommer nog gå bra. På söndag blir det dop för brorsonen. Och så tåg hem igen på måndag. Så helgen är räddad. Vet vad jag ska göra i alla fall!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards