ejalh

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Em - 23 april 2013 20:59

I två-tre veckor framöver blir det inte roligt. Idag stängdes vårt internet ner. Och eftersom telefonen gick över det så är öven telefonen avstängd. Vi håller på att byta internetleverantör och det vet väl alla att det alltid är omständigt. Men jag håller tummarna för att det går fortare än vad de har sagt. Och den nya leverantören har varit så snälla och skickat oss ett mobilt bredband till datorn så länge. Och helt gratis med.   Det är rätt så unikt känns det som.


Idag har jag varit ledig. Samma dagordning som alltid på tisdagar. Skjutsa sambon, städa, äta, handla.... Men idag så var vi och lämnade bilen på sambon jobb efter handlingen. Sonen cyklade sen hela vägen hem. Är rätt imponerad faktiskt över att han orkade. Duktig var han med och stannade när jag sa till honom. Det är en del vägar som ska korsas.


Helgen har bestått av jobb. Surt då det har varit kanonväder. Men började inte förrän kl 15 på lördagen så jag han njuta en hel del innan av solen.


Sambon är åter tillbaka på jobbet vilket innebär övertid. Det kan man räkna med lika mycket som att det blir blött när det regnar. Men det är bara att bita ihop och finnas där när han vill prata av sig.


Nu vill jag att veckan går fort. På lördag bär det nämnligen av till Ullared. Har inte varit där på mååååånga år. Men nu så ska jag, svärmor och svägerska åka dit. Och vad passar inte bättre än att åka en löningshelg.    Men det kommer nog att gå bra. Har en budget på 2000 kr, tror ni det räcker????

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards