ejalh

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Em - 20 januari 2015 15:11

Det kommer att bli en händelserik vår tror jag. Hade ett möte på jobbet igår ang den kommande utbyggnaden. Full aktivitet varje vecka. Men något som retar mig är att den stora ombyggnaden av kassalinjen sker veckorna innan (och den vecka) vi åker till Cypern. Och jag vill ju vara med när det händer.

Får känslan att den här Cypern-resan inte kunde ha kommit mer olägligt. Det är verkligen inte rätt i tiden för mig att åka iväg, av flera anledningar. Visst ser jag fram emot att åka, men jag är splittrad. Tro inte att jag är otacksam, då jag får resan betald, men det gör ju också att jag kanske inte har så mycket att säga till om. Nu lyckades jag ju skjuta på resan så vi åker ett halvår tidigare. Och ändå blir det helt fel. Usch! Jobbigt!! (Ja, jag vet, i-landsproblem).

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards