ejalh

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Em - 5 juli 2015 13:29

Tredje dagen nu. Det är inte så roligt längre. Efter två dagar med altanbygge och en grillkväll med speedway så tar vi idag en lugn dag hemma.

Sambon har gått på semester nu. 5 veckor!!! Det lilla aset. Han börjar på ett nytt jobb efter semestern. När dem frågade när han kunde börja så sa han att han jobbade en vecka till och sen hade 4 veckor semester. En liiiiten överdrift bara. Fast det är klart. Han ska in och jobba lite på tisdag på det gamla jobbet. Som en schysst avslutning. Det bästa är att när jag går på semester sen så får vi tre veckor ihop. Det ska bli skönt.

Ska verkligen försöka njuta så mycket som möjligt av sommaren och semestern. I höst händer det grejer. Sambon börjar sitt nya jobb, vilket innebär 4-skift, och jag kommer få nytt schema eftersom vi kommer arr ändra våra öppettider. Kommer bli spännande och se hur det blir. Har funderingar på att gå ner i arbetstid pga av sambons 4-skift. Men har inte bestämt mig än, grunnar fortfarande....

Av Em - 5 juli 2015 13:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards