ejalh

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Em - 17 juli 2012 21:28

Jo då, det blev en riktig bra eftermiddag. Spenderade den i lekparken tillsammans med Sandra och Elias. Tack så jättemycket för det trevliga sällskapet!! När regnet kom så cyklade vi hem. Där väntade sambon. Skönt att det inte blev så sent.

Imorgon är det jobbet som gäller igen. Bara 3 dagar kvar till semestern!!! Det ska bli sååå skönt. (Ursäkta om jag tjatar).

So long!!

Av Em - 17 juli 2012 12:59

Äntligen är appen här. Nu ska det bli inlägg i massor... =)

Så här kommer mitt första inlägg från appen:

Sambon gick äntligen på semester i lördags, men trots det så sitter jag ensam hemma idag. Han var tvungen att åka ner och producera de tio bitarna som fattades för att leveransen skulle vara komplett. Vet inte när han kommer hem.

A och jag sov till 8 i alla fall. Förmiddagen spenderade vi i lekparken. Där var det roligare att springa fram och tillbaka i en vattenpöl än att åka rutschkana. Dyngsur blev han då jag inte hade en tanke på att sätta på honom stövlar. =)

Återstår och se vad eftermiddagen har att erbjuda. So long!!

Presentation

Här läser du om mitt liv som mamma, sambo och medmänniska. Hur jag får livets pusselbitar att gå ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards